Nebo … 8 jednoduchých kroků jak dostat z Porsche Panamera Turbo 582PS a 840Nm!
V dnešních novinkách vám chceme přiblížit krok za krokem instalaci RaceChip Ultimate na vozidle které je vybaveno moderním turbo benzínovým motor (které jsou velmi oblíbené v dnešní době) a přitom odpovědět na nejčastější otázky které máte ohledně montáže a fungování RaceChip – u .
Také je důležité si říct hned na úvod že firma RaceChip patří mezi jednu z velmi mála firem, které nabízejí chiptuning na vozidla prémiových značek jako jsou Porsche 911 Turbo, Panamera Turbo… , Bentley , Maserati a Ferrari, které jsou vybaveny turbomotory a také například Nissan GTR.
Dnes vám ukážeme instalaci na vozidle které již ve standardním provedení poskytuje výkonové parametry na základě kterých většině z nás naskakuje husí kůže. Sériový výkon osmiválcového biturbo (520 koní a 700Nm točivého momentu) o objemu 4,8 litru katapultuje dvoutunový kolos na rychlost 100 km / h za neuvěřitelných 4.2 sekundy. Instalací RaceChip Ultimate se tyto sériové hodnoty navýší o 62 koní a 140Nm. V případě některých turbo benzínových motorech se při instalaci připojuje chip na dva snímače tlaku. Nejčastěji je to snímač tlaku v sacím potrubí a snímač tlaku turbodmychadla (také se tomu říká plnící tlak turbodmychadla) . Pomocí kabelového svazku, který je součástí balení se RaceChip připojí na zmiňované snímače. Samozřejmě celé připojení se provádí pouze pomocí originálních konektorů, bez potřeby něco řezat , předělávat nebo propojovat . RaceChip v tomto případě mění obě charakteristiky (tlaku v sacím potrubí a plnicího tlaku) a tyto změněné parametry posílá do řídící jednotky motoru. Na základě těchto změn se následně automaticky změní/optimalizují i jiné parametry, jako je množství a čas vstřikování paliva a jiné. V důsledku těchto změn se reálně navyšuje výkon motoru. Takže přistupme k instalaci RaceChip – u .
Krok č. 1
Odmontujte přední kryt motoru jak je to znázorněno na obrázku.
Krok č. 2
Najděte senzor plnicího tlaku, tak jak to ukazuje obrázek. V tomto vozidle je umístěn hned pod plastovým krytem motoru, pro jiné modely může být umístěn na jiném místě. V případě že byste měli problém najít správný snímač , rádi vám pomůžeme, kontaktujte nás
Krok č. 3
Odpojte původní přípojku ze snímače a zasuňte ji do příslušející koncovky na kabelovém svazku, který je součástí balení.
Krok č. 4
Do volné koncovky senzoru připojte příslušející koncovku a správnou větev kabelového svazku. Ujistěte se, že při zasunutí uslyšíte zřetelné za – kliknutí koncovky. Kabelový svazek má dvě větve. Jedna větev je pro jeden senzor. Musíte to zapojit tak, aby každá větev svazku příslušela jednomu senzoru.
Krok č. 5
Nyní je třeba najít snímač tlaku v sacím potrubí. Zde platí totéž. V případě, že si nejste zcela jistý místem připojení, prosím kontaktujte nás abychom vám poradili. Pro většinu vozidel vám víme poslat fotku motoru s vyznačeným místem připojení. Také nám můžete e-mailem poslat fotku vašeho motoru a my vám do ní přímo naznačíme místo, kde se jednotlivé senzory nacházejí.
Krok č. 6
Připojte druhou větev kabelového svazku na senzor přesně tak, jak to bylo popsáno v krocích 3 a 4. Nyní už máte za sebou nejtěžší část instalace.
Krok č.7
Nyní zapojte RaceChip Ultimate na svazek kabelů pomocí zástrčky. Po zasunutí zatlačte barevnou fialovou pojistku na zástrčce, abyste zajistili pevné spojení svazku s chipem.
Krok č. 8
Nyní umístěte RaceChip na vhodné místo v motorovém prostoru a upevněte kabeláž pomocí stahovacích pásek které jsou součástí balení. Vhodným místem se rozumí místo kde chip není vystaven vysokým teplotám, jako je například v blízkosti turbodmychadla nebo výfukového potrubí. Kabeláž je vhodné upevnit k již existující kabeláži motoru.
Když jste se dostali až sem , jediné co vás čeká je testovací jízda . V případě dotazů nám napište e-mail nebo volejte.